040-2464301
OP WELKE MANIEREN KAN IK ZOEKEN? U kunt op verschillende manieren zoeken naar de gewenste producten op de website van Residencia Interieur & Decoraties. Afhankelijk van of u al precies weet wat de wensen zijn of dat een bepaald budget leidend is zijn er verschillende mogelijkheden voorhanden. Sommigen hiervan geven het beste resultaat indien u deze met elkaar combineert.
HOOFDMENU Bovenin elke pagina staat het hoofdmenu. Deze geeft een complete lijst van categorieën die u bij Residencia Interieur & Decoraties webwinkel kunt vinden.
ZOEKMACHINE U kunt ook gericht zoeken. Hiervoor gebruikt u de zoekmachine van onze site. De zoekmachine staat rechts bovenaan elke pagina. Klik op het vergrootglas om de zoekbalk weer te geven. Geef het gewenste trefwoord en druk op “Enter”. Een selectie van de gezochte artikelen zal tevoorschijn komen. BESTELLEN Online bestellen kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Wanneer u een artikel hebt uitgezocht, kiest u het gewenste aantal. Vervolgens legt u het met één enkele muisklik in het winkelmandje. Wanneer u klaar bent met winkelen kunnen de producten worden afgerekend. Dit doet u door op het icoon van het winkelmandje te klikken rechts bovenaan de pagina. Deze is te herkennen aan het nummer met het aantal producten in het winkelmandje. Klik daarna op “Ga door naar afrekenen” om het bestelproces te beginnen die de volgende 4 stappen beslaat:
STAP 1 – BEZORGADRES Hier kunt u aangegeven waar u uw bestelling wilt laten afleveren.
STAP 2 – VERZENDMETHODES Hier kunt u de verzendmethode kiezen de gebruikt zal worden om de bestelling te verzenden. Deze staat in de meeste gevallen al op de juiste keuze.
STAP 3 – BETALIG EN FACTUURADRES Hier kunt u afrekenen met een betaalwijze naar keuze. Kies de gewenste betaalmethode. Als het factuuradres anders dient te zijn, klik op het vinke bij “Factuur- en verzendadres zijn hetzelfde” en vul de gegevens in van het factuuradres.
STAP 4 – CONTROLEER UW BESTELLING Hier ziet u de bevestiging van de bestelling. Deze wordt ook via de email naar u gestuurd. Desgewenst kan hier de bestelling nog worden aangepast. Als de bestelling correct is, klit u op de knop “Bestelling plaatsen”. Na het (succesvol) afrekenen is de bestelling definitief.
BEVESTIGING Nadat de bestelling bevestigd is, kan er een account worden aangemaakt. Klik hiervoor op de desbetreffende knop. Als het account is aangemaakt kan hiermee worden ingelogd zodat u uw gegevens telkens opnieuw kunt gebruiken zonder deze opnieuw te hoeven invullen.
ANNULEREN Wanneer u de betaling voltooid hebt (via creditcard, iDEAL of acceptgiro) is de bestelling definitief. U ontvangt een bevestiging van de bestelling via de email. Het is niet mogelijk om een definitieve bestelling te annuleren. U kunt na ontvangst van de bestelling de gehele (of gedeeltelijke) zending conform de retourprocedure terugsturen en dan ontvang u uw geld terug. U kunt gebeld worden door onze klantenservice om de gegevens na te lopen. Om deze reden dient u een telefoonnummer in te vullen waarop u overdag bereikbaar bent. Dit kan een telefoonnummer zijn van jouw werk of bijvoorbeeld een 06-nummer.
CONTACT Geeft de informatie hierboven geen antwoord op uw vragen? Ga dan naar het contactformulier en laat hier uw vraag of opmerking achter.